بازیكنان تیم فوتبال نفت آبادان بخاطربرد راه آهن پاداش دریافت می كنند
نوشته شده توسط : sadis

'علیرضا خلیلی نیا' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وضعیتی كه در جدول داشتیم كسب سه امتیاز بازی برابر راه آهن برای ما مهم و حایز اهمیت بود كه با تلاش بازیكنان به آن رسیدیم.

وی اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه برای قدر دانی از تلاش بی وقفه بازیكنان در این بازی برای هر كدام از بازیكنان و كادر فنی تیم ملبغ پنج میلیون ریال پاداش در نظر گرفته است.

سخنگوی باشگاه نفت آبادان گفت: البته تلاش بازیكنان بیشتر از این پاداش ارزش دارد اما این رقم با توجه به بضاعت مالی باشگاه در نظر گرفته شد.

خلیلی نیا افزود: این پیروزی به ما كمك كرد تا سه شكست پیاپی قبلی را فراموش كنیم و به آینده امیدوارتر شویم.

گزارش دیگر ایرنا حاكیست: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی روز گذشته تیم فوتبال نفت برابر راه آهن از تماشاگران آبادانی تشكر و قدردانی كرد.

'علی حكمت' افزود: صنعت نفت برابر راه آهن نیاز به سه امتیاز بازی داشت كه با كمك هواداران این پیروزی به دست آمد.

وی اظهار داشت: مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان از هواداران فهیم و مردم با فرهنگ آبادان كه همواره پشتیبان تیم خود در هر شرایطی بوده‌اند تشكر ویژه دارد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت گفت: از هوادارانی كه دیروز از اوایل دیدار با تیم راه آهن یك صدا و هم دل تیم نفت را تا دقایق پایانی تشویق كردند و سهم بزرگی در كسب این پیروزی دارند، قدردانی می كنیم.

تیم فوتبال نفت آبادان روزگذشته و ازهفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد بانتیجه دو بر یك تیم راه آهن را شكست دهد وبا 33 امتیاز به رده نهم جدول صعود كند.ك/3 7104/641 / 640





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: